Poganiacz w Audi i niebezpieczne hamowanie kierowcy Skody


Poganiacz w Audi i niebezpieczne hamowanie kierowcy Skody

Subskrybuj nasz kanał Stop Cham :




5 Comments on “Poganiacz w Audi i niebezpieczne hamowanie kierowcy Skody”

  1. Bo niejednorotnie debile myślą że zarobią sobie kupią furę i mogą na ekspresowej drodze zarówno jak i s3 s5 oraz s7 deptaja ile wlezie mimo ograniczenia na drogach ekspresowych do 120 do cisną do oporu debilizm nic innego a druga sprawa gdzie jest pseudo grupa operacyjna policyjna „SPEED” owszem w terenie zabudowanym zgadzam się lecz gdzie się słyszy najczęściej o wypadkach niestety autostrady oraz drogi ekspresowe bądź dojazdowe do większych miast….

    1. U Nas jest problem taki że np nie jest sprecyzowany bezpieczny odstęp który w wielu krajach wynosi w metrach min. 1/2 prędkości.
      Gdyby u nas takie coś było od razu posypały by się ostro mandaty za jazdę na zderzaku. Jak widać u nas nie dość że jest za łagodne prawo dla wielu kierowców to jeszcze zacofane w porównaniu do krajów światów motoryzacyjne co do autostrad.

  2. SKODA JECHAŁA PRAWIDŁOWO!

    Od początku filmu widać wyraźnie że na prawym pasie nie było wystarczająco miejsca aby zjechać na prawy ponieważ przy 120km/h bezpieczny odstęp między samochodami wynosi min. 70m więc gdzie miał zjechać? Na prawy pas zjeżdżamy dopiero wtedy jeżeli mamy na nim na tyle wystarczająco miejsca że nie zaburzymy bezpiecznego odstępu oraz nie spowoduje zmniejszenia prędkości od tej jaką ma się ustawione. Dużo też zależy od różnicy prędkości gdyż jeśli mamy TIRy np 300m od siebie to nie ma powodu zjeżdżać na prawy gdyż przy 140km/h one mając dopuszczalne 80 choć a kagańcu jadą 90km/h to te 50km/h jest ogromna różnica prędkości więc takie zjechanie na prawy będzie dosłownie na sekundę i to jest nawet niebezpieczne.

    Zarzucane przez komentujących że jechał więcej niż 120km/h mogło wynikać po pierwsze z tego że nawet jeśli każdy ustawi 120km/h to nikt nigdy nie będzie jechał równo. Zawsze będzie kilka kilometrów czy ułamek km/h różnicy. Do tego dodać błąd licznika więc zgodnie z prawem do 10km/h jest tolerancja. Jeśli natomiast miał więcej niż 130km/h to po drugie mogło wynikać to z tego że był poganiany przez Audi i pewnie dlatego zjechał na prawy przed autorem filmu mimo że nie musiał.
    To jest kolejny mit a raczej myślenie przepisów o obowiązku skracania manewru wyprzedzania. Skracanie manewru wyprzedzania dotyczy zwykłych dróg jednojezdniowych bo tam do wyprzedzania używa się pasa do jazdy w przeciwną stronę więc tam ma się ograniczony czas i dystans do wykonania takiego manewru. Natomiast na drogach o conajmniej dwóch pasach ruchu nie ma takiego obowiązku. Tam stosuje się płynną jazdę.

    To jest właśnie patologia polskich autostrad i expressówek gdyż nie można spokojnie wyprzedzać bo zaraz jak cię szybszy od ciebie na lewym dogoni traktuje cię jako intruza zarzacajac nadużywanie lewego pasa ponieważ wielu usłyszało 1 przepis odnośnie dążenia do prawego pasa i dla nich każda jazda lewym pasem jest nieuzasadniona więc nie liczy się bezpieczeństwo np bezpieczny odstęp co widać też na filmie tylko dla takich liczy się do przodu i po trupach.

    Okazuje się że Ci co przegraniają innych z lewego pasa sami tak naprawdę są szeryfami lewego pasa. I to jest prawda gdyż nie raz miałem taką sytuację że jadę 140km/h, wyprzedza mnie z bardzo dużą różnicą prędkości samochód na lewym więc miał ok 200km/h a przed nami ponad kilometr prostej gdzie nie było żadnego samochodu a ten delej pędzi lewym pasem. Widać więc kogo totalnie przepisy nie obowiązują bo nie miał już kogo wyprzedzać więc miał obowiązek zjechać na prawy pas.
    To też potwierdza fakt że każdy kto stara się dążyć do prawego pasa z własnego doświadczenia powinien wiedzieć dlaczego SKODA nie mogła zjechać. To jest przykład nie tylko agresji drogowej ale też egoizmu.

    1. Bzdura, to jest właśnie typowa agresja drogowa głównie autostrad i expressówek że nie można spokojnie wyprzedzać bo zaraz znajduje się taki co chce jedzie szybciej od ciebie i każdy dla niego jest intruzem który spowoduje że musi zmniejszyć prędkość bo wg wielu wszyscy dla niego mają wynosić się na prawy niezależnie czy wyprzedzają czy nie bo on chce jechać ile fabryka dała

Comments are closed.