GD 263UM takim półinteligentnem. tylko mieć jakiegoś rzęcha i mu ładnie wytłumaczyć jak obecnie wyglądają przepisy prawa jak będzie ta swoją skodzine szpachlował z własnej kieszeni
Faktycznie GD 263UM zachował się jak burak zatrzymując się i blokując ruch, jednak to on miał pierwszeństwo, bo w tym przypadku nie ma zastosowania przepis o “suwaku”. Wg polskich przepisów. Aby miał zastosowanie to “musi występować znaczne zmniejszenie prędkości, a więc zazwyczaj będzie to spowolnienie „zatorem drogowym”, w którym pojazdy stoją lub poruszają się z niewielką prędkością (czyli korek, kolizja bądź awaria pojazdu). Normalnie zanikanie pasa nie daj żadnego przywileju. Pas wyjazdowy ze stacji paliw na autostradzie też zanika. I co? Pędzący prawym pasem mają hamować i wpuszczać tych wyjeżdżających ze stacji paliw? Tu na filmie jest dokładnie taka sama sytuacja (tylko zanika pas po lewej stronie jezdni).
Naprawdę nie widzisz spowolnienia ruchu na filmie?
GD 263UM takim półinteligentnem. tylko mieć jakiegoś rzęcha i mu ładnie wytłumaczyć jak obecnie wyglądają przepisy prawa jak będzie ta swoją skodzine szpachlował z własnej kieszeni
Faktycznie GD 263UM zachował się jak burak zatrzymując się i blokując ruch, jednak to on miał pierwszeństwo, bo w tym przypadku nie ma zastosowania przepis o “suwaku”. Wg polskich przepisów. Aby miał zastosowanie to “musi występować znaczne zmniejszenie prędkości, a więc zazwyczaj będzie to spowolnienie „zatorem drogowym”, w którym pojazdy stoją lub poruszają się z niewielką prędkością (czyli korek, kolizja bądź awaria pojazdu). Normalnie zanikanie pasa nie daj żadnego przywileju. Pas wyjazdowy ze stacji paliw na autostradzie też zanika. I co? Pędzący prawym pasem mają hamować i wpuszczać tych wyjeżdżających ze stacji paliw? Tu na filmie jest dokładnie taka sama sytuacja (tylko zanika pas po lewej stronie jezdni).
Naprawdę nie widzisz spowolnienia ruchu na filmie?