70 Comments on “Zniszczenie lusterka przez motocyklistę i ucieczka”

    1. Ceaniak na motorze z ciebie i tyle. Nie potrafisz znieść zwrócenia uwagi to tak samo w karty nie potrafisz pewnie przegrywać

      1. bo to jakas ameba i brajanek co mu nie wolno zwrócić uwagi bo będzie krzyk i tupanie

    2. Jak się należało… że niby wolno niszczyć bezkarnie komuś jego własność? Na takie działania jest paragraf. Jak był problem to mógł to załatwić jak człowiek… a tu z premedytacją pokazał, że bydlak i łobuz z niego… nie bez powodu podgiął blaszkę do góry… Za takie załatwienie sprawy powinien stracić uprawnienia.

    3. na rowerek trzykolowy posadzic takie “motocykliste” kalojada je…nego!!!! Obys ryjem asfal zryl!!!!!

    4. Masz szczęście, że na mnie nie trafiłeś pajacu. Ja bym z kopyta drzwi otworzył żebyś się wyjebał, dosiadłbym cię, stargał kask z tego pustego łba i cię nim tłukł tak długo aż by ci może trochę rozumu wlazło. Później bym cię ściągnął na pobocze i zasadził kopa na na pożegnanie, a tą motorynkę wyjebał w krzaki. Dziwne, że takie zj**y zawsze mają farta i trafiają na spokojnych ludzi, którzy unikają zadymy. No u mnie to byś tyle szczęścia nie miał. Jeszcze tą zagiętą blachę bym ci wsadził w tą rumianą dupę

      1. EloKox taki cwany w interneci sie rozpisuje co by on to nie zrobil. Gratuluje ci oleju w glowie czlowieku, ze wzgledu na twoj stan paychiczny nie wsiadal bym nawet na rower

      2. A potem byś się obudził i pomyślał że zajebiście jakby tak było

      1. Gdyby czekał na każdego oszołoma na moto, to by w tydzień nie dojechal do domu… Ledwo 5% jest w miarę normalnychh

    5. obyś rozjebał się na najbliższym drzewie ziomuś za takie zachowanie …

    6. szczerze ?…. pustak z ciebie …. może masz hajs ale w głowie hula wiatr zamiast mózgu… dzieciak 14 letni jest bardziej ogarnięty od ciebie …

    7. Zwykła motopi*da z ciebie. Nawet tablicy rejestracyjnej nie potrafisz poprawnie zamontować. Tak proste zadanie cię przerosło

  1. Do motycyklisty. Jesteś walnięty na głowę . Powinni Ci zabronić wsiadać na motor za takie debilstwo

      1. SJP PWN:
        motor
        1. «mechanizm przetwarzający energię elektryczną lub cieplną na energię mechaniczną»
        2. pot. «motocykl».
        Nie uznajesz SJP? Ciekawe…..

  2. Najwidoczniej sobie na to zasłuzyłes… Motocykliści bez powodu nie upierdalają tak lusterek osobówką. Podpadłeś mu albo to nie było “machnięcie ręką”
    Wiem co mówie bo sam jestem motocyklista, lusterka jeszcze nie urwałem nikomu ale miałem taka ochote przy kilku chamskich zagrywkach przez kierowców

    1. Kolejna ameba. Za gest ręką rozpierdolisz lusterko a jak ktoś cię wyzwie to pewnie walisz nóż w żebra? Tacy debile psują opinie środowiska. Ludzie będą nas brać za niezrównoważonych furiatów. Jak żona ci zwaca uwagę, że nie nie wyrzuciłeś śmieci to pewnie walisz plaskacza. No taka zniewaga to już chuj.

      1. ameby szukaj na chacie xd pokaz mi na ulicy srodkowy palec, albo zajedz droge a tez ci upierdole lusterko. Pozdrawiam i milego dnia 😉

        1. Przykro mi że jest Pan niepełnosprawny umysłowo, ale może jeszcze nie jest za późno i można to leczyć.

          1. Kolejna niesmiertelna 😉 przesiadz sie na moto a zobaczysz jak niewiele trzeba do nieszczescia z winy kierujacych puszek 😉 ich chamstwo nie zna granic 😉 wtedy zmienisz swoje myslenie i moze zaczniesz patrzec tez w lusterka a jak nie to i tobie moge je upierdolic xd

        2. Też jak pizda zagniesz najpierw rejestracje, a potem spierdolisz jak kozak? Przestań wybielać wszystkich motocyklistów, bo takim pierdoleniem to pogarszasz swoją i pożądnych motocyklistów opinie. Bo z Twojego toku rozumowania to można zapierdalać przez miasto bo jestem „mątącyłklistą”? Twoja sprawa jak się rozjebiesz na drzewie i nie będzie czego identyfikować, w sumie to nawet lepiej, selekcja naturalna, ale jebać Ciebie i tobie podobnych, którzy narażają życie innych, bo uważają, że mogą.

    2. No właśnie, jak sam widzisz. Jesteś motocyklista i miałeś ochotę ale nie urwałeś a ten cymbał urwał bo nie jest motocyklistą tylko kimś w rodzaju kierowców BMW. Jadę plastikiem wiec jestem bogiem wiec mogę wszystko i nikt nie może mi nic zarzucić……

    3. Pajac z Ciebie i gamoń , Tez jeżdżę moto . Nie róbcie wstydu motocyklistom debile .

  3. daje głowe ze kierowca puszki pozdrowił go srodkowym palcem albo pare minut wcześniej zajechał mu droge a nagranie jest po prostu wyjete z kontekstu. Chłop sobie zasłużył… Rajderzy nie wyjeżdżają na droge i nie robią wyliczanki na kogo padnie temu urwę lusterko. Nic nie dzieje się bez przyczyny 😉 pozdrawiam LWG !! Jestem motocyklistką

    1. Dokładnie tak, nikt dla zabawy takich rzeczy nie robi… Nie zawrócił się bez przyczyny. Jest akcja, jest reakcja … Następnym razem zastanowią się czy jest sens zaczepiać obce osoby czy nie ma. Za darmo to nawet wpierdol w tych czasach ciężko dostać

    2. Tak, tak, to jest tak jakbym powiedział, że jestem ogrodnikiem i wiem jak postępują i jak myślą wszyscy (bez najmniejszego wyjątku) ogrodnicy na świecie XD

      1. Typ sam się przyznał, że coś “machał” / pokazywał. Sorry, jeżdżę na moto od 12 lat i pewną część tego czasu naprawdę zapierdalałem (człowiek młody, głupi), więc wiem co potrafią pokazywać i jakimi emocjami emanować zbółdupione, wąsate Janusze jak nie podoba im się Twój styl jazdy. Nawet jeśli nie wyrządziłeś im żadnej krzywdy, nie zajechałeś drogi, nie wymusiłeś. Po prostu tak jak w tym przypadku jechał za głośno i trochę za szybko. Uwierz mi, przez te parę lat, nie jednemu się zapukało w szybkę w samochodzie ale nigdy, nigdy nie zaczepiłem nikogo pierwszy.

        1. typ czego by nie robił – to takie sprawy załatwia się inaczej …….. tzn jeśli ma się jaja – jak się nie ma – to się zagina tablice i spitala – jak mały kazio

  4. Dobrze kur… nikt za darmo lusterka nie upier… widocznie sobie zasłużyłeś

    1. Rejestrator wczesniejsza zarejestrowana tablica rejestracyjna. mało urządzeń?

    2. kamera z tyłu auta – ale żeby to skumać trzeba mieć ze 3 szare komórki – widocznie ich nie miał – i nie tylko on zresztą 🙂

  5. Nagrywający robi z ludzi debili, nikt by się nie zawracał, a tym bardziej nie jechał za gościem tyle czasu za “pomachanie ręką”. Nie wiadomo co mu pokazał, że gość aż się za nim puścił, a tym bardziej nie wiadomo co pokazywał potem jak motocyklista za nim jechał. Trochę to trwało, typ się nie chciał zatrzymać, motocykliście puściły nerwy i po lusterku – nie dziwię cię zupełnie. Bardzo dobrze zrobił.

    1. taaaa chojrak z zagiętą tablicą – jak mały kazio – w gębie pewnie mocny jak ty – swoją szosą czego by nie zrobił – motocyklista nie miał prawa się tak zachować – a jeśli już uważał że powinien coś zrobić wystarczyło zatrzymać samochód i wyjaśnić sprawę – aaaale do tego trzeba mieć jaja – jak się ich nie ma to się robi tak jak on

    1. też o tym pomyślałem tłuc się za autem kilka ładnych kilometrów, bawić się w zaginanie tablicy – po to żeby ………… no właśnie po co ?

  6. Widzę, że drą ryja sami kierowcy motorków. Jak ktoś krzyknie to echo, szumi jeszcze przez godzine w tym pustym dzbanie. Skoro 1+1 to już jest wyzwanie, a co dopiero jak ktoś im zwroci uwagę i coś odpowiedzieć używając mózgu. No, ale czego się spodziewać po wyborcach pisu, kukiza i konfederacji. Pamietaj, urywajac lusterko wkurzony kierowca moze odbic prosto w ciebie. A ty się będziesz ślizgał jak pipa na sankach 🙂

  7. 70% młodych motocyklistów to zwykłe debile, czego się tu spodziewać XD
    To bardzo wymowne że inne motóry tutaj bronią swojego kolegi – przekonani o jego ważnych powodach do ujebania obcemu człowiekowi lusterka.

  8. typ czego by nie robił – to takie sprawy załatwia się inaczej …….. tzn jeśli ma się jaja – jak się nie ma – to się zagina tablice i spitala – jak mały kazio

  9. I takich kierowców surowo karać! A nie grzywna 30 tys. zł za jazdę w dzień bez świateł jak przewiduje nowy taryfikator kar!

  10. Od 20 lat latam na różnych moto i stwierdzam, że aktualnie większość motocyklistów to debile. Nie dociera do łba, że jadąc po 150 na godzinę nie maja szans jak się wpakują w auto albo podbije ich na dziurze. W mieście pchanie się między auta to idiotyzm. Masz ograniczenie jeden z drugim to jedź jak człowiek. Co z tego, że masz moto? Żaden przywilej puszczania pomiędzy dwa auta ci się nie należy na światłach. Ci na szlifierach to w mieście jeszcze jak cię mogę, ale jak widzę barana na pierdzącym crossaie robiącego wheelie w środku miasta to życzę bolesnego upadku. Tylko tak się chyba nauczy. Szybkość to jedno a brawura i brak mózgu to drugie. Przez to normalni motocykliści są postrzegani z góry jako chamy i drogowi agresorzy. Takie pajace powinny przymusowo musieć jeździć kiblmi. Co by koleś z Volvo nie pokazywał to można być mądrzejszym i olać a nie kozakować. Poza tym to on ma dowód w postaci video, więc motocyklista powinien dostać za zniszczenie, przekraczanie predkości, niebezpieczną jazdę i nieczytelne tablice. Dobrze, że już go mają.

    1. tys nima motocyklista yno stary ciul na czoperze!!! po to sie mo moto zeby byc pierwszy na swiatłach a jak tego nie rozumiesz to nie moja sprawa.
      ale się nie udzielej

      1. Komarek 50cc — haha Najpierw naucz się pisać po Polsku błaźnie .Nie kalecz języka i to Ty się nie udzielaj nieuku. Co za baran . Pierwszy na światłach haha .Żenada

  11. na przyszłość proponuję nie machać rękami tylko trzymać na kierownicy!
    nic by się wtedy nie stało.
    Motocyklisty raczej nie złapali 🙂

Comments are closed.