10 Comments on “Szeryf i jazda na suwak po polsku”

  1. Z s,eryfem się zgodzę ale w tym momencie nie obiozywala jazda na sowak ktoś myli pojęcia i nie doczytal reguły jazdy na suwak.

    1. No to może najpierw sam doczytaj zasady a potem pisz.. jest spowolnienie/utrudnienie ruchu na drodze dwupasmowej gdzie na końcu jest zwężenie toru jazdy do jednego pasa i spokojnie jazda na suwak obowiązuje w tym przypadku, także kartę rowerową mkżesz śmiało podrzeć i wyrzucić do kosza.

  2. Superfos zacznij od słownika ortograficznego a może na koniec będziesz nawet zimnym łokciem jak na końcu kolo z volvo

  3. Nie do wiary ilu DURNIÓW jechało prawym pasem podczas kiedy lewy był wolny. Kilometr czy więcej zajętej drogi podczas kiedy można to było skrócić o połowę. I jeszcze ten matoł blokujący przejazd. Co trzeba mieć w głowie, żeby zamiast ułatwiać – utrudniać innym jazdę. Ja ZAWSZE jadę do samiusieńkiego końca pasa a dopiero potem zjeżdżam. I zupełnie nie rozumiem tych durniów, którzy tak nie robią! Pomijam sprawe przepisów, które jednoznacznie polecaja stosowanie zamka błyskawicznego! Nie cierpie natomiast cymbałów, którzy zjeżdżajĄ z blokowanego pasa kilka – kilkanaście metrów PRZED blokadą. Powoduje to faktycznie frustrację tych z lewego , gdyz wtedy nie jest to jeden na jeden a raczej proporcja jest zachwiana. ALE TO TAKŻE WBREW PRZEPISOM I WBREW LOGICE!

Comments are closed.