32 Comments on “Szeryf i dyskusja na temat szeryfowania”

  1. przepisy o ruchu drogowym są podobne w całej unii więc tłumaczenie gościa ,że w Polsce itd jest kuriozalne

    1. Dobrze że siedzi ten idiota na miejscu pasażera. Na miejscu kierowcy kazał bym mu wysiąść i niech idzie z buta, może by się nauczył używać mózgu w końcu po kilku kilometrach.

      1. Jakby osobowki nie wpierd… sie po dwie lub więcej przed dużego tylko jechały na suwak nie było by szeryfów.

        1. Gdyby pajace z tirów nie wpier*alali się na lewy pas(bo on, czytaj kierowca tira, zyska 15 sekund, a zablokuje 10 auta = 10 osób przez 1 minutę blokując pas mniejszych aut) to kierowcy osobówek nie wpier*dalali by się po 2-3 auta przed dużego na suwaku.

          Chłopie Twoja logika widać nie jest najwyższych lotów, pewnie jesteś właśnie jednym z kierowców tira. Po drugie jak jesteś cwaniaku załadowany po brzegi to zanim zbierzesz swoją ciężką du*ę tirem to zdążą wjechać przed ciebie 2-3 inne auta.

          1. Tak samo można by powiedzieć ze gdyby Debile z małych nie wpychali sie po kilku Duże by nie musiały szeryfować Nigdy nie szeryfowałem Jak chcę wpuścić jednego z podporządkowanej “na zakładkę” to wpycha ci się na sile trzech Jak jade w korku przez miasto i zatrzymam sie przed skrzyżowaniem by nie blokować tych co chcą z naprzeciwka skręcić To zaraz mnie wyminą lewym pasem wepchają się przede mnie i tak zablokują skrzyżowanie A ostatnio jadąc powoli w kilkukilometrowym korku musiałem dosłownie poprzedzającemu pojazdowi siedzieć na zderzaku jak tylko zrobiło sie z 10m przerwy zaraz byłem wyprzedzany tylko dlatego ze zasłaniałem kretynom widok na korek Jakby wyprzedzenie jednego z kilkuset pojazdów coś im dało A najbardziej nagminne jest wymuszanie pierwszeństwa Widzi taki jadącego tira i na ostatnią chwile ci wyjedzie ponieważ gdyby wyjechał za nim to wyprzedzenie tira na trasie który jedzie 70/h przekracza jego umiejętności Tak samo dziś jechałem w korku w Szczecinie były roboty drogowe skończył się prawy pas włączam kierunek i liczę Dopiero 17-ta osobówka mnie wpuściła nikt nie chciał mieć tira przed soba i to jest właśnie jazda na zakładkę wedle kierowców osobówek

          1. Koles ma racje w Polsce nie umieja jezdzic po autostradach przyklad A4 Ja tylko nierozumie dlaczego polacy moga przez cale niemcy jechac normalnie a jak wjada do polski to dostaja glupawki ?

  2. Dobrze, że gościu nie jeździ i lepszą przysługę zrobi światu jeśli swoje prawo jazdy odda do wydziału komunikacji gdyż ewidentnie nie słyszał o czymś takim jak jazda na suwak, skoro był korek to właśnie jazda na suwak się kłania

  3. Ogolnie jest tak gdy szeryf wlacza sie do akcji to prawy pas idzie plynnie a tak to czesc aut stala by na koncu lewego pasa i przychmowywala by prawy wlaczajac sie do ruchu a tak to prawy idzie ze stala predkoscia i jest szybciej przynajmniej tak jest w teorii

    1. Zgadzam się z Piotrem, jesteś kretynem!
      Gdyby “Nasi” kierowcy nauczyli się prawdziwej jazdy na suwak i stosowali zasadę 1 auto z prawego pasa następnie 1 auto z lewego pasa to wtedy oba pasy szły by płynnie matole…

      1. no np pogotowie, straz itp na sygnale tez moglo by sobie czekac za obiema ciezarowkami

  4. pozdrow prodze pana pasazera i podziekuj ze nie jezdzi samochodem. widac ewidetnie ze prawo jazdy uzyskal ” za jajka i ser” jak to sie potocznie mowi. Najsmutniejsze jest to ze swoja krotka wyobraznia nie siega dalej niz ta ciezarowka ktora widzi przed soba. Ale to jest dla niego zbyt skompkilowana sprawa ktora moze ogarnie po jakichs 10 latach szeryfowania. Szacun za cierpliwosc w tlumaczeniu i tolerowaniu ze spokojem tych bredni ktore padaly z ust “miszcza bez kierownicy”.

  5. i ma gość rację niech ci polscy kierowcy pojadą do niemiec i zobaczą jak się zmienia pas po zobaczeniu znaku zwężenia ruchu a nie wpierdzielać się aby tylko przed kimś wjechać z lewego na pałe , suwak nie działa tak jak powinien jeśli wszyscy cisną na lewy pas bo wiedzą że trzeba ich wpuścić , tak się tworzą korki właśnie. Nie raz byłem świadkiem jak taki szeryf przyspieszał pas bo durnie się pchali aby szybciej

  6. Pasażer ma rację. Jadą wielcy panowie do samego końca, aby być szybciej, aby wyprzedzić choć o jedno, dwa auta, a ciężarówki stoją przez to dłużej.

  7. I pasażer ma rację. Polacy nie potrafią jezdzic na suwak. Gdyby ciężarówka nie blokowała lewego pasa, to auta na prawym pasie toczyłyby się, a auta z lewego pędziły by do końca wciskając się. Wtedy wygląda to tak, że zamiast 1na1, to jest 1 auto z prawego i ze 3 z lewego pasa.

    1. Błagam obejrzyj sobie jak tworzą się korki zanim zrobisz z siebie idiotę… Większego niż jesteś

    2. To nie są szpilki i nie wcisną się – chyba, że ktoś ich wpuści. Policz sobie jak rozkłada się ilość samochodów na 1 lub dwa pasy – korek z 1000 samochodów na 1 pasie jest dwa razy dłuższy niż z 1000 samochodów na 2 pasach – prosta matematyka

  8. Problemem są ludzie którzy nie dojeżdżają do końca, tylko zjeżdżają wcześniej.

  9. I tu właśnie masz rację. Jak widzę janusza oplem corsa co zatrzymuje sie na lewym pasie z kierunkowskazem w prawo i czeka aż go ktoś wypuści, chociaż przed nim jescze 100m pustego lewego pasa to mnie tak bierze że mam ochotę do niego podejść. Zresztą tak samo jak do kierowcy takiego tira.

  10. Współczuję pasażera i braku możliwości wyp… wysadzenia jegomościa… Bo on uważa… Co on bierze?

  11. Nieprawda.Na suwak to jeden na jeden,i tak jest.Debile uważający się za szeryfów płacą mandaty.Ja jak nagrywam,to puszczam do wojewódzkiej i takie palanty płacą mandaty.

  12. NIe ma się co kłócić. Ani Polacy nie potrafią jeździć i zachowywać się na drodze, ani ciężarówki nie są bez winy. Jeździłem dużymi i wiem jaki to problem ruszyć z miejsca oraz zostawiając sobie odstęp do hamowania uważać na idiotów wjeżdżających w tą lukę. Ludzie z osobówek nigdy nie zrozumieją Tirowców. A wystarczy trochę pomyśleć i z jednej i z drugiej strony i oprócz postępowania zgodnie z przepisami trochę pomyśleć. Postawić się w roli tych spieszących się ( a wszyscy się spieszą ) i pamiętać że nie każdy może tak szybko ruszyć, przyspieszyć i wyhamować jak osobówka. Kultura się kłania wszystkim kierowcom.
    Pozdrawiam

  13. Ma racje bo ludzie nie jezdza na suwak tylko na cwaniaka do konca i zeby sie wjebac a prawy pas wtedy stoi a lewy jedzie

  14. W sumie cieszy mnie, że tylu mamy zbawców narodu, którzy czekają potulnie na prawym pasie 🙂
    Dzięki wam, o ile nie znajdzie się jakiś leczący kompleksy szeryfunio z manią wielkości z powodu w gaciach maleńkości, mogę śmiało cisnąć do końca prawego pasa, poczekać chwilę aż się znajdzie ktoś kto rozumie założenia jazdy na suwak i myk jesteście daleko za mną 😀
    Przepraszam, za zdania wielokrotnie złożone. Wiem, że spora część tu obecnych wywala się na drugim przecinku, ale o to chodzi 😀

  15. Ech… z tego wszystkiego prawy z lewym mi się pomieszał… Kto załapał, ten na lewy, kto nie załapał, ten zostaje na prawym 😉

Comments are closed.