a wystarczyło zatrzymać się , włączyć 5 bieg i puścić sprzęgło…
a jeśli to automat 🙂 ?
Zapchać dopływ powietrza do silnika.
Yhym żeby dłoń z połowa ręki urwało?
A kto Ci każe pchać tam ręce? Szmata, koszulka, bluza i po problemie…
Skąd ty się urwałeś? Spróbuj zatkać dopływ powietrza kiedy silnik ma 5tys obrotów, zrób taki test i pochwal się skutkami bo w teorii to wygląda prosto a w praktyce nie wykonalne
myślisz że sprzegło przy obrotach 5-6k przy full momencie się nie uślizgnie ? hahahah widziałeś kiedyś ja kodrywa się korbowód gdy rozbiega się silnik ? zaryzykowałbyś życie dla kilku tysiecy? brawo ty
Żeby dostać się do wlotu powietrza najczęściej trzeba zdemontować lewy reflektor dolot jest najczęściej pod (lub za) nim, nigdy na wierzchu
Akurat miałem przypadek rozbieganego diesla i sprzęgło wytrzymało 🙂
a wystarczyło zatrzymać się , włączyć 5 bieg i puścić sprzęgło…
a jeśli to automat 🙂 ?
Zapchać dopływ powietrza do silnika.
Yhym żeby dłoń z połowa ręki urwało?
A kto Ci każe pchać tam ręce? Szmata, koszulka, bluza i po problemie…
Skąd ty się urwałeś? Spróbuj zatkać dopływ powietrza kiedy silnik ma 5tys obrotów, zrób taki test i pochwal się skutkami bo w teorii to wygląda prosto a w praktyce nie wykonalne
myślisz że sprzegło przy obrotach 5-6k przy full momencie się nie uślizgnie ? hahahah widziałeś kiedyś ja kodrywa się korbowód gdy rozbiega się silnik ? zaryzykowałbyś życie dla kilku tysiecy? brawo ty
Żeby dostać się do wlotu powietrza najczęściej trzeba zdemontować lewy reflektor dolot jest najczęściej pod (lub za) nim, nigdy na wierzchu
Akurat miałem przypadek rozbieganego diesla i sprzęgło wytrzymało 🙂